Dowiedz się, jak skutecznie i empatycznie obsługiwać seniorów w urzędzie, zapewniając im komfort i zrozumienie. E-book "Jak obsługiwać seniora w urzędzie" to praktyczny poradnik pełen wskazówek dotyczących komunikacji, rozwiązywania trudnych sytuacji i dostosowania usług do potrzeb osób starszych. Dzięki niemu poprawisz jakość obsługi i unikniesz nieporozumień. Zadbaj o profesjonalizm i lepsze relacje z seniorami
Kilka lat temu swój debiut miał projekt „Mobilny Urzędnik”, który jest wręcz idealnym rozwiązaniem dla osób starszych i z niepełnosprawnościami, które mają trudności w dotarciu do urzędu. Usługa „Mobilny Urzędnik” polega na obsłudze spraw urzędowych danej gmin w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z usługi. „Mobilny Urzędnik” ma za zadanie dostarczyć potrzebne druki urzędowe, pomóc w ich wypełnieni...
Najpopularniejszą formą działania za kogoś/w czyimś imieniu, jest działanie na podstawie pełnomocnictwa. Nie ma zatem przeszkód by za seniora sprawę w urzędzie załatwił właśnie pełnomocnik. Pamiętajmy bowiem, iż ze względu na fakt, że seniorzy nie zawsze orientują się w zawiłościach formalnych lub osobiście nie mogą stawić się w placówce, to właśnie oni stanowią szczególną grupę wśród klientów administracji publiczne...
Pracownicy administracji publicznej w swej codziennej pracy mają do czynienia z osobami w różnym wieku, a to oczywiście, rodzi wyzwania. Szczególną grupę wśród klientów urzędów stanowią seniorzy, którzy nie zawsze orientują się w zawiłościach formalnych lub osobiście nie mogą stawić się w placówce, co więc w takiej sytuacji powinien zrobić pracownik administracji?
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a
03-918 Warszawa